کارگزاری توازن بازار

سهم فرزندت از آینده

همراه شماییم برای ساختن آینده زرین دلبندتان

خرید سهام در بورس
طرح سرمایه‌گذاری نوزادان سهام دولتی نوزادان

آغاز طرح سرمایه‌گذاری نوزادان متولدین 1401

مطابق با آنچه که در این آیین‌نامه ذکر شده است برای متولدین 1401 هر فرد 15 میلیون ریال (1 میلیون و 500 هزار تومان) امکان خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله یا ETF را دارند. در حال حاضر برای جلوگیری از افزایش ترافیک بر روی سایت ثبت نام سهام نوزادان، متولدین هر فصل به صورت جداگانه جهت انجام فرآیند ثبت نام فراخوانده می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت my.gov.ir مراجعه کنید.

طرح سرمایه‌گذاری نوزادان سهام دولتی نوزادان

و اما پیشنهاد ما به شما

در بازار پر نوسان امروز، سرمایه‌گذاری برای آینده‌ی فرزندان امری حیاتی و در عین حال چالش برانگیز است. ما به شما پیشنهاد میکنیم پیش از شروع هر سرمایه‌گذاری ابتدا از مشاورین مجرب در این زمینه مشورت بگیرید تا نگرانی بابت سرمایه‌گذاری خود نداشته باشید.

آلا، سرمایه‌گذاری بدون ریسک

یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک، بهره‌مندی از سود مرکب، و کسب بازدهی بالاتر از سپرده‌گذاری بانکی و از همه مهم‌تر نقد شوندگی بالا

ثنا، کسب بازدهی بیشتر

سرمایه‌گذاری برای افرادی که به دنبال ریسک‌پذیری و کسب بازدهی بیشتر هستند، صندوق زرین نهال ثنا یک پیشنهاد مناسب است.

مشاوره با یک تیم مجرب

اگر تمایل به سرمایه‌گذاری و کسب سود از بازار سرمایه و بورس دارید ولی دانش یا زمان کافی ندارید، همکاران مشاور ما در کنار شما هستند تا راهکارهای سرمایه گذاری غیرمستقیم مناسب شما را شناسایی و پیشنهاد دهند و در مسیر سرمایه‌گذاری در کنارتان باشند.